Szervezet, elérhetőség |
AZ ÚRI KÖZSÉGI POLGÁRMESTERI HIVATAL SZERVEZETE, ELÉRHETŐSÉGE
Ügyfélfogadás:
Az intézmény alaptevékenysége: Az önkormányzat működésével, valamint az államigazgatási ügyek döntésre való előkészítésével, döntésmeghozatalával, végrehajtásával kapcsolatos feladatok ellátása. A hivatal a jegyző által elkészített, és a Képviselő-testület által jóváhagyott ügyrend szerint működik, amely a hivatal feladatait, valamint belső szervezeti egységének és a dolgozók közötti munkamegosztást tartalmazza.
Az intézmény gazdálkodási jogköre: Önálló költségvetési szerv.Éves költségvetésében meghatározott előirányzata erejéig kötelezettségvállalási jogkörrel rendelkezik. Működéséhez szükséges forrásokat az Önkormányzat Képviselő-testülete biztosítja. Az intézmény szakmai tekintetben önálló. A hivatal belső tagozódását a Képviselő-testület által jóváhagyott SZMSZ szabályozza. Az önkormányzati törvény értelmében a hivatalt - a polgármester irányításával - a jegyző vezeti.
Szervezeti felépítés: Az Önkormányzat Képviselő-testülete 2014-ben alkotta meg a Szervezeti és Működési Szabályzatát, amely a polgármesteri hivatal belső felépítését is szabályozza. A hivatali szervezet létszám alakulására a következő tényezők gyakorolnak hatást: a település lakosságszáma, demográfiai összetétele; a munkanélküliek, időskorúak, tanköteles korúak aránya, az ehhez kapcsolódó önkormányzati feladat- és hatáskörök; a település jellege; az önkormányzat költségvetésének nagysága; az intézmények száma; az ügyforgalom; valamint az önkormányzati és államigazgatási ügyek nagyságrendje, ügycsoportonkénti megoszlása.
A hivatal dolgozói: Jegyző: GULYÁSNÉ DR. GÁL ILONA
Ügyintézők: Pénzügy, költségvetési gazdálkodás: BRECSOK MARIANN SOLTINÉ SZABÓ MARIANN VAJDA SZILVIA
Adóügy: SÜLINÉ DOBOS ERIKA
Gyámügy, szociális igazgatás, anyakönyv: KOVÁCS ZOLTÁNNÉ
Titkárság, igazgatási ügyek: BERKINÉ PODLUZSÁNSZKY ANGÉLA
Építésügy (keddi napokon 15-18 óráig): MOSONYI FERENCNÉ
Személyi feltételek: A Polgármesteri Hivatalban valamennyi álláshely betöltött. Az ügyintézők több ügycsoporthoz tartozó feladatokat látnak el, ami szélesebb körű képzettséget feltételez.
Tárgyi feltételek: A Polgármesteri Hivatal épülete adott. A hivatal komplex akadálymentesítése 2011-ben történt meg. Technikai berendezéseink korszerűek.
A Polgármesteri Hivatal működéséhez szükséges jogi keretek: Az Önkormányzat megalkotta azokat a helyi rendeleteket, amelyeket magasabb szintű jogszabályok előírnak, s amelyek a mindennapi munkavégzéshez szükségesek. Belső szabályzatainkat folyamatosan felülvizsgáljuk. Dolgozóink részére különböző szakmai folyóiratokat, jogtárat és jogi adatbázist biztosítunk. Új jogszabályok értelmezése céljából rendezendő tanfolyamokon, értekezleteken, továbbképzéseken folyamatosan részt veszünk.
A Polgármesteri Hivatal elérhetőségei: Levelezési cím: 2244 Úri Rákóczi út 31. E-mail: Ez az email cím védett a spam robotoktól, a megtekintéséhez engedélyezni kell a Javascriptet. KRID azonosító: 202137989 Telefonszámok: 06-29/456-008, 06-29/656-130, 06-29/656-131 Fax: 06-29/456-524
|